تعمیر ماشین آلات صنعتی

گان جوش لیزر

گان جوش لیزر یکی از دستگاه های نیمه اتوماتیک یا اتوماتیک است که در جوشکاری قطعات فلزی مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از ویژگی های این دستگاه، قرار گرفتن تمام تجهیزات مورد نظر برای تولید و انتشار نور لیزر بر صفحه مورد نظر است. به کمک گان جوش لیزر، دیگر نیازی نیست تا تجهیزاتی مثل سورس لیزر، هد برش لیزر و سایر قطعات به صورت جداگانه تهیه شوند. این دستگاه که به نام گان دستی جوش یا گان جوشکاری نیز شناخته میشود، شامل سورس لیزر، لنز ارتعاشی و دوربین فیلم برداری که به طور دقیق تر نقطه مورد نظر برای جوشکاری را تعیین میکند، میشود.

یکی از ویژگی های استفاده از گان جوش لیزر، حرکت در تمام جهت ها و محورهای حرکتی می باشد در صورتی که در دستگاه های برش یا جوشکاری لیزر، حرکت هد برش دارای محدودیت میباشد. از دیگر خصوصیات این قطعه میتوان به کیفیت بالای جوشکاری های انجام شده توسط این قطعه به دلیل وجود دوربین و کنترل نقطه مورد نظر، اشاره نمود.

مزیت های استفاده از دستگاه گان جوش لیزر

همانطور که تا کنون اشاره شد، این دستگاه مزایای زیادی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد:

  • جوشکاری دقیق

در این مدل از جوشکاری، جوشکاری به طور دقیق و با ایجاد سطحی صاف حاصل میشود، به کمک همین ویژگی عمل سنگ زنی پس از جوشکاری با سرعت بیشتری انجام میشود.

  • مواد مصرفی کمتر و عدم دور ریز مواد مورد استفاده

در جوشکاری به کمک گان جوش لیزر، مواد کمتری مورد استفاده قرار میگیرد، چرا که دقت بالاتری صرف میشود، همچنین جوشکاری به وسیله این دستگاه، سرعت بالاتری دارد.

  • سرعت بالای انجام عملیات

انجام جوشکاری با این دستگاه به دلیل تجهیزات کمی که دارد، با سرعت بالایی انجام میشود، همچنین عملیاتی مثل عملیات سنگ زنی در کوتاه ترین زمان، انجام خواهد شد.

  • جوشکاری انواع متریال

به کمک گان جوش لیزر، میتوان اغلب متریال های مورد استفاده در صنایع گوناگون را جوشکاری کرد. این متریال شامل ورق فولاد ضدزنگ، ورق گالوانیزه، صفحات و ورقه های آهنی و… میشود.

  • جایگزین دستگاه های قدیمی جوشکاری

این دستگاه به راحتی میتواند جایگزین دستگاه های قدیمی تر که کارایی کمتری دارد، شود. از جمله روش های قدیمی تر میتوان به جوشکاری الکتریکی و جوشکاری قوس آرگون، اشاره کرد.

  • عدم وجود محدودیت

در این دستگاه، محدودیت های حرکتی وجود ندارد و میتوان در تمامی مکان های مورد نیاز مانند آسانسور، داخل کابینت و… از گان جوش لیزر استفاده کرد.

جمع بندی و سخن پایانی

گان جوش لیزر یکی از دستگاه هاییست که به جوشکاری به وسیله لیزر را به راحتی و در سریع ترین زمان، ممکن میسازد. همانطور که اشاره شد از مزایای استفاده از گان جوش لیزر میتوان به مواردی همچون سهولت استفاده، عدم محدودیت در استفاده از این دستگاه، سرعت بالای انجام کار و… اشاره کرد. شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید، تعمیر و یا تعویض قطعات گان جوش لیزر با کارشناسان واحد فروش مجموعه پایا پیشرو سرویس به شماره تلفن های  55490207-021 و 55490208-021 تماس بگیرید.

خدمات تعمیر پایا پیشرو سرویس
تعمیر پرس برک
کاربرد پرس برک
تعمیر دستگاه برش پلاسما
تورچ برشکاری پلاسما
نازل پلاسما
تعمیر دستگاه لیزر فایبر
قطعات لیزر فایبر
لوازم لیزر فایبر
هد لیزر فایبر
لنز دستگاه فایبر
دستگاه برش لیزر
لنز دستگاه برش لیزر
قیمت عدسی دستگاه لیزر
آموزش راه اندازی لیزر
دستگاه لیزر حکاکی
قطعات جوش لیزر
نازل جوش لیزر
گان جوش لیزر
تعمیر گیوتین
یورواستمپ
تعمیر پرس هیدرولیک
تعمیر پانچ صنعتی
تعمیر رول به شیت
تعمیر پرس ضربه ای
تعمیر برش CNC

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *